Nothing to Declare
Irland, 1985. Två pojkar på 10 och 13 år smyger sig ombord på ett flyg från Dublin till New York. För första gången på film berättar Keith Byrne och Noel Murray om sitt nostalgiska äventyr över Atlanten.