Fantasía
Syskonen Amaia och Aitor är nästan femtio, barnlösa och avlägsna från sina pensionerade föräldrar när de återförenas på familjekryssningen FANTASÍA. På det till synes tidlösa havet tvingas de möta sitt gemensamma förflutna och sina skilda framtider. Bortom fartygets horisont väntar verklighetens obevekliga tidvatten.