Kalle Anka som björnvaktare
Kalle Anka är skogvaktare och nattar björnarna inför vintern. Humphrey kastas ut för att han snarkar. Han sätter på sig en bebismössa och övertygar de andra björnarna att släppa in honom eftersom han är föräldrarlös.