Darjeeling Limited
Tre bröder, som tappat kontakten, färdas med tåg genom Indien efter att deras far dött i jakt på sin mor.
Tre bröder, som inte har pratat med varandra på ett år, reser med tåg genom Indien. Planen är att de ska hitta sig själva och varandra igen. Men deras andliga resa spårar snart ur och i samma ögonblick börjar en ny, oplanerad resa... mitt ute i öknen.