House of Stassi
'House of Stassi följer realityikonen Stassi Schroeder in i nästa kapitel. I denna metadokumentärserie gör hon en efterlängtad comeback i tv-rutan – nu med sina närmaste vid sin sida. Hennes ambitioner drar henne tillbaka till rampljuset, och hennes omgivning tvingas höja ribban. Men när kamerorna rullar och sanningar avslöjas sätts hennes närmaste relationer på prov.