Million Dollar Nannies
Ett gäng unga elitbarnvakter åker till Ibiza för att starta en ny agentur, skapad av barnvakter för barnvakter. De utlovas VIP-familjer, pengar som förändrar allt och chansen att bygga något större än de någonsin kunnat göra på egen hand. Men stenhård konkurrens, personligt drama och en gammal skandal hotar att krossa drömmen innan sommaren är över.