Star Wars: The Last Jedi (Episode VIII)
I Lucasfilms Star Wars: The Last Jedi fortsätter Skywalkers saga när hjältarna i Star Wars: The Force Awakens förenas med de galaktiska legenderna i ett episkt äventyr som avslöjar nya mysterier hos Kraften och chockerande uppenbarelser om det förflutna.