Tunneln
En tankbil kraschar i Storfjelltunneln i kylan uppe i de norska fjällen. Barnfamiljer, ungdomar och turister blir plötsligt instängda i mörkret. Utanför härjar snöstormen och räddningsmanskapen kommer inte fram på vägarna. Tankbilen börjar brinna. Ska hjälpen hinna fram i tid?