Unstoppable
Tusentals liv står på spel när vardagshjältar försöker stoppa ett skenande tåg som transporterar giftiga kemikalier i denna action-thriller med Denzel Washington och Chris Pine i huvudrollerna!
Häng med på ditt livs åktur när Denzel Washington och Chris Pine slår sig samman i denna elektriska action-thriller. Tusentals liv hänger i en skör tråd när ett skenande tåg som transporterar dödliga, giftiga kemikalier rusar ner mot Scranton, Pennsylvania, och bara två män kan stoppa en potentiell katastrof från att utvecklas - en veteraningenjör (Washington) och en ung konduktör (Pine) .