Nalle Puh och jakten på Christopher Robin
Ett missförstånd gör att Puh tror att hans bästa vän Christoffer Robin är försvunnen. Han och vännerna Nasse, Tiger, I-or och Kanin ger sig ut på en modig resa genom Sjumilaskogen i denna berättelse om vänskap och sammanhållning.
Under den sista gyllene sommardagen förbereder Christoffer Robin sig för en spännande händelse – hans allra första skoldag. Men han har ännu inte haft en chans att berätta för Puh, och när Christopher Robin inte dyker upp vid den vanliga tiden för att leka ger sig Puh, Nasse, Tiger, I-or och Kanin ut på ett modigt uppdrag genom Sjumilaskogen för att hitta honom. Så börjar en av de mest älskade familjeklassikerna som någonsin gjorts, om en av de mest bestående och firade vänskaperna genom tiderna.