Tigers film
Dela spänningen med alla dina vänner från Sjumilaskogen när Tiger ger sig ut på ett fantastiskt äventyr. Han hoppas att hitta andra tigrar att leka med, och på vägen upptäcker han något ännu mer anmärkningsvärt: Den verkliga meningen med en familj. Med originallåtar av prisbelönta Sherman Brothers kommer denna tidlösa Puh-klassiker studsa rakt in i ditt hjärta.