Smoking Club 129 Normas
Oscar är en man i slutet av trettioårsåldern som, efter en "livskris", lämnar sitt jobb som tjänsteman och gör slut med sin flickvän för att starta en cannabisklubb med en vän från college, advokaten Danny. Oscars grundregel är: "Klubben är en plats för frihet." En plats där man kan söka skydd från omvärlden och vara sig själv.