I, Addict
Javier Giner, ett proffs inom film och tv-branschen i trettioårsåldern, skriver in sig frivilligt på ett behandlingshem på grund av sitt alkohol-och kokainmissbruk. Med sin dagbok och fullständig beslutsamhet att byta riktning för sitt liv, bemöter Javier avgörande ögonblick i sitt liv. Flera månader på behandlingshemmet, omringad av natur och ett gäng minnesvärda personligheter, förändrar Javier Giners liv.