No Taste Like Home with Antoni Porowski
En familjerätt som gått i arv i generationer kan berätta nåt om vilka vi är. Antoni Porowski skräddarsyr resor för kändisar där de får utforska sitt kulinariska arv. Genom olidligt varma djungler, urgamla byar och pulserande städer upptäcker de läckra maträtter, storslagna landskap och hemliga familjeberättelser.