The Invisibles
Tre sömmerskors liv, var och en från olika generationer och med en distinkt syn på livet, korsas under en enda dag. Trots deras yttre olikheter finns det en gemensam tråd som binder dem samman. Varje kvinna bär på en mörk och väl bevarad hemlighet. Allteftersom dagen går hotar tyngden av deras dolda sanningar att riva upp deras omsorgsfullt konstruerade världar.