The Hardy Boys
En familjetragedi tvingar bröderna Frank och Joe Hardy att flytta från storstaden till sina föräldrars hemstad över sommaren. Men vad de antog skulle bli en tråkig sommar i den lilla staden Bridgeport blir något helt annat när deras fars hemliga utredning tar all deras uppmärksamhet och gör alla Bridgeports till synes vanliga medborgare till misstänkta.
Efter en familjetragedi tvingar Frank Hardy och hans bror Joe att flytta från storstaden till sina föräldrars hemstad Bridgeport över sommaren. Medan de bor hos sin faster Trudy, tar Frank och Joes lugna sommar snabbt slut när de upptäcker att deras pappa, inspektören Fenton Hardy, har inlett en hemlig utredning. Pojkarna inser att deras pappa kan vara något på spåret och åtar sig att starta en egen utredning, och plötsligt är alla i stan misstänkta.
Nu när Frank är tillbaka fortsätter jakten för att hitta den tredje och sista reliken.