Disney Intertwined
"Entrelazados" följer karaktärernas historia länkad över olika tidsaxlar genom musik och ett magiskt armband. Allegra hittar armbandet och försöker förändra relationen mellan sin mor, Caterina, och sin mormor, Cocó, för att uppfylla sin dröm om att vara en del av teatersällskapet Eleven O'Clock. Under resans gång upptäcker Allegra att hon inte är den enda tidsresenären och att fler personer är länkade genom armbandet.
Marco upptäcker en ny allierad och avslöjar mysteriet bakom teaterbranden år 1994.