Pluto som driftkucku
Piff och Puff är upptagna med att samla nötter och gömma dem i ett träd, när Pluto kommer förbi och försöker gömma sitt ben I samma träd. När nötterna hamnar I Plutos hundkoja, måste Piff och Puff komma på ett sätt att få tillbaka nötterna.