Men on the Bridge
Tre män, tre röster – och ett liv på Bosporenbron. I denna poetiska dokumentär får vi följa arbetarna som varje dag rör sig mellan kontinenter. Deras egna berättelser väver samman ett porträtt av brofästets vardag och öppnar ett fönster mot Istanbuls själ genom dess tysta väktare.