Festins Imaginaires
På de mörkaste platserna – i nazistläger och i Gulags – skrev svältande fångar i hemlighet ner matrecept. Denna film utforskar denna otroliga motståndshandling, och avslöjar hur dessa anteckningsböcker fyllda med påhittade festmåltider blev ett kraftfullt verktyg för överlevnad.