Receta Del Equilibrio, La
Ricard Camarena, vars grönsaksbaserade matlagning har gett honom två Michelin-stjärnor, står inför utmaningen att återöppna sina restauranger efter isolering. Omedveten om pandemin har Valencias trädgård fortsatt sin naturliga tillväxtcykel.