Reality-tv, Lekprogram
I sex avsnitt får vi följa fem otroliga kvinnor i den adrenalinfyllda professionella tjurridningsvärlden. De kämpar både på och utanför arenan, och riskerar liv och lem för en chans på mästerskapsspännet – åtta sekunder i taget.