Ljuset på: Stonehenge hemligheter
Den otroliga upptäckten av en förhistorisk plats, dold i århundranden under ett jordbruksfält på Irland, sprider nytt ljus över Stonehenge och ett av världens största förhistoriska religiösa byggnadsverk. Stonehenge Decoded: Secrets Revealed redogör upptäckten och utgrävningen av denna nya plats och belyser även det världsberömda mysteriet Stonehenge.