Flintoff
För första gången någonsin, berättar Flintoff historien om sportlegenden Freddie Flintoff. Från två Ashes-vinster för England, till att överskrida cricketen för att bli en brittisk tv-ikon, och till sist att återvända till spelet efter en livsförändrande bilolycka 2022, är detta en berättelse om motståndskraft och nyskapande när Freddie dokumenterar sitt extraordinära liv och karriär.