The Footballer, His Wife & the Crash
När Premier League-stjärnan Jlloyd Samuels dör undrar hans fru om hon verkligen kände sin make när det kommer fram chockerande uppgifter om ett dubbelliv. Emma Samuel berättar hur parets glamorösa fotbollsdröm blev till en mardröm.