Le Dernier jour d’Automne
Höstlöven är fantastiska – gula, röda och bruna – men vintern är på väg. Skogens djur gör sina sista förberedelser för ett ovanligt lopp. Vintern tillkännages genom att isen gnisslar och startsignalen ljuder för hare, räv, bäver, björn och co. De cyklar på fint ritade, egentillverkade fordon och hjälper varandra att trampa mot mållinjen och sina mysiga vinterskydd.