Tour Du Faso
Tour du Faso följer tre outsiders i Afrikas största cykeltävling genom öknen. Mitt i europeisk perfektionism och afrikansk verklighet följer de passionerat sina drömmar. Fokus ligger inte på att vinna, utan på själva upplevelsen, och ger en glimt av decennier före kommersialiseringen. Med ett totalt pris på 25 000 euro är deltagande allt.