Cocktail
En ung ambitiös bartender från New York blir populär på Manhattans Upper East Side. Men när han flyttar till Jamaica och finner kärleken, får han ett nytt perspektiv på livet.
Tom Cruise är strålande som Brian Flanagan, en ung, självsäker och ambitiös bartender som med hjälp av ett erfaret proffs (Bryan Brown) blir populär på Manhattans Upper East Side. Men när han flyttar till Jamaica och träffar en självständig konstnär (Elisabeth Shue) ger deras laddade romans honom ett nytt perspektiv på sitt självupptagna liv.