Animerat, Romantik
En svartsjuk stubbe hotar två förälskade träd att sätta igång en skogsbrand. Men regnet kommer och släcker elden, skogen lever upp igen och man kan fira bröllopet.
Berättelsen handlar om två förälskade träd. De hotas av en svartsjuk gammal stubbe som försöker bränna ner skogen för att förinta dem. Men han lyckas bara bränna sig själv till aska. Skogen lever upp igen och man firar bröllop.