Elektra
En actionpackad historia, baserad på den populära serietidningen från Marvel, med Jennifer Garner i huvudrollen som Elektra - en krigare och lönnmördare som utkämpar den ultimata striden mellan gott och ont.
Från teamet som gav er X-Men och Daredevil... Superstjärnan Jennifer Garner bevisar att blickar kan döda som den sexigaste actionhjälten som någonsin har stigit fram ur sidorna ur en Marvel-serietidning. Efter att ha återupplivats från de dödliga skador hon fick i Daredevil, lever den nu iskalla och ensamma Elektra (Garner) numera bara för död som världens farligaste lönnmördare. Elektra använder sina benkrossande kampsportstekniker och Kimagure - förmågan att se in i framtiden - och är nu på kollisionskurs med ondskan... tills hennes senaste uppdrag tvingar henne att göra ett val som antingen kommer att leda till hennes räddning eller fördärv i den ultimata kampen mellan gott och ont.