I Bought a Rainforest
Som barn köpte Jacob en bit regnskog. Tjugo år senare undrar han om den fortfarande finns kvar. Hans efterforskningar tar honom på en resa till Costa Rica för att hitta sin träddunge, och ifrågasätter om en persons ansträngning verkligen kan göra skillnad.