Happy People
I en värld där en siffra på halsen visar hur lyckliga folk är, väntar Kristóf på den årliga, obligatoriska lyckomätningen. Hans siffra är problematiska 21 – precis över den kritiska gränsen. Om den sjunker under 20 måste han anmälas till myndigheterna.