Apollo: Månexpeditioner
Under slutet av 1960-talet var USA nära sitt mål att sätta en man på månen, men det var en resa som började många år tidigare. Detta är berättelsen om Apolloprogrammet – 12 år, 12 män och ett omöjligt mål. Med sällsynta arkivbilder och ljud, kastar denna anmärkningsvärda dokumentär nytt ljus över en otrolig tid i den mänskliga historien.