Sam Smith: Dreams Come True
Följ Sam Smith, den brittiska sångartisten vars oförglömliga röst tog musikvärlden med storm under Grammygalan 2015. Se resan från hans blygsamma början till stjärnstatus. Upptäck hemligheten bakom sångarens framgång och känn kraften i hans intensiva röst.