Prom Pact
Det är prom-säsong, och Mandy Yang och hennes bästa vän samt enstöring Ben, som båda går sista året i high school, är omgivna av överdrivna anbud. Mandy är bara fokuserad på att komma in på sin drömskola Harvard, men när hon börjar undervisa basketstjärnan Graham måste hon omvärdera om hennes drömskola är värd priset för allt hon tror på.
Det är prom-säsong, och Mandy Yang och hennes bästa vän samt enstöring Ben, som båda går sista året i high school, är omgivna av överdrivna anbud med 80-tals tema. Men Mandy är fokuserad på ett annat mål: hennes livslånga dröm om att gå på Harvard. När hon får reda på att hennes antagande har skjutits upp blir hon fast besluten att göra allt hon kan för att få sig själv borttagen från väntelistan, även om det innebär att be den enda personen hon avskyr om hjälp – den populära basketstjärnan Graham Lansing, vars far är en mäktig senator och alumn från Harvard. När Mandy väl blir Grahams handledare börjar hon inse att det finns mer dolt i honom än hon trodde och kanske mer i livet än att gå på Harvard.