Buster Saves Christmas
Tomten skadar sig i foten på själva julafton och det är upp till Buster att rädda julen. Det vill säga om han kan hinna till Tomtens verkstad i tid och stoppa den busiga Bandit från att förstöra allt! Kommer det att bli en perfekt jul, eller kommer detta att bli den första misslyckade julen i hela julens historia?