Buster's Big Halloween Adventure
Det är Halloween i Wheelieville, och Buster är ivrig att klä ut sig inför bus-eller-godis! Han är extra exalterad i år eftersom han får tillbringa Halloween med sin lilla kusin, Bella Buss, som är i stan för att fira sin allra första Halloween. Men när stadens älskade godisskål Pumpkin Light and Tasty försvinner är det upp till Buster, Bella och alla hans vänner att rädda Halloween.
Det är Halloween i Wheelieville, och Buster är ivrig att klä ut sig inför bus-eller-godis! Han är extra exalterad i år eftersom han får tillbringa Halloween med sin lilla kusin, Bella Buss, som är i stan för att fira sin allra första Halloween. Buster älskar att vara Bellas personliga guide och hjälpa henne att hitta en fin Halloween-kostym. Men när stadens älskade godisskål Pumpkin Light and Tasty försvinner, är det upp till Buster, Bella och alla hans vänner att rädda Halloween innan den stora paraden!