Paul Signac Collectionneur, l'âge d'or est dans l'avenir
Den neoimpressionistiska mästaren Paul Signac var också en passionerad konstsamlare, som samlade verk av Monet, van Gogh och Cézanne. Denna film utforskar hans anmärkningsvärda privata samling, och erbjuder oväntade insikter i hans personlighet och hans centrala roll i den avantgardistiska konstvärlden.