Kadett Kelly
Kelly Collins är en konstnärlig, modemedveten tonåring som är tvungen att studera på sin styvpappas militärskola. Klumpiga Kelly kämpar för att passa in och visa att hon är tuffare än vad hennes strikta befälhavare tror, och samtidigt sätta sin egen prägel på utbildningen.