Rip Girls
När hon återvänder till Hawaii för första gången sen hon var liten får 13-åriga Sydney Miller reda på att hon ärvt en stor del mark, som hon bestämmer sig för att sälja. Men med sitt nyupptäckta surfintresse ifrågasätter Sydney sitt beslut att sälja marken hon har ärvt.