Royal Rules of Ohio
En dokumentserie som följer tre ghanesiska systrar när de navigerar sitt liv i tjugoårsåldern i Columbus, Ohio. Systrarna Agyekum lever ett överdådigt liv som döttrar till kungliga ättlingar till två av de mest rika och mäktiga ghananska kungadömena. Men med det privilegiet följer ett stort ansvar.
En dokumentserie som följer tre ghanesiska systrar när de navigerar sitt liv i tjugoårsåldern i Columbus, Ohio. Systrarna Agyekum lever ett överdådigt liv som döttrar till kungliga ättlingar till två av de mest rika och mäktiga ghananska kungadömena. Men med det privilegiet följer ett stort ansvar. Bakom stängda dörrar får tittarna en inblick i de dubbelliv som systrarna lever, som kan smutskasta deras familjs ädla rykte.