The Walking Dead: Daryl Dixon
Daryl, Isabelle och Laurent har svårt att finna sin plats i Nästet medan Carol försöker hitta Daryl.
Carol och Ash tar en omväg för att hitta Daryl. Daryl, Isabelle och Sylvie upptäcker ett nytt hot.
Carols jakt på information leder till skräckupplevelser. Daryl och Fallou åker på räddningsuppdrag.