Criminal Minds: Beyond Borders
Criminal Minds: Beyond Borders handlar om ett FBI-team som utreder brott och räddar amerikaner som har hamnat i farliga situationer utomlands.
Criminal Minds: Beyond Boarders handlar om ett FBI-team som utreder brott och räddar amerikaner som har hamnat i farliga situationer utomlands. Gruppchefen Jack Garret, som har jobbat på FBI i tjugo år, leder det internationella teamet. I teamet ingår även Clara Seger, Matthew Simmons, Russ “Monty” Montgomery and Mae Jarvis. Dessa utmärkta agenter kämpar för att rädda amerikanska medborgare genom att analysera och identifiera kriminella som verkar utanför USA:s gränser.