The Contestant
The Contestant är den otroliga sanna historien om en man som levde i 15 månader instängd i ett litet rum, naken, svältande och ensam... och helt omedveten om att hans liv sändes på nationell TV i Japan, inför över 15 miljoner tittare varje vecka.