Happy Go Lucky
Nunzio och Paolo, hopplösa affärspartners, öppnar en vegetarisk restaurang. När en matkritiker väntar sig kött, låtsas de vara ett stekhus. I panik försöker de sälja växtbaserade biffar som äkta vara – och kaoset är ett faktum.