The Testaments
The Testaments är uppföljaren till The Handmaid's Tale – en dramatisk uppväxtskildring som utspelar sig i Gilead. Serien följer tonåringarna Agnes Mackenzie, plikttrogen och from, och Daisy, en nykomling från andra sidan Gileads gränser.
The Testaments är fortsättningen på The Handmaid’s Tale – en dramatisk uppväxtskildring i Gilead. Följ de unga tonåringarna Agnes Mackenzie, plikttrogen och from, och Daisy, en nykomling från världen utanför. På Tant Lydias elitskola för blivande fruar tvingas de till brutal lydnad i Guds namn. Men deras oväntade vänskap blir en gnista som kan förändra allt – deras förflutna, nutid och framtid.