Resurrecting a Legend
Ledningsflygplanet för landstigningen i Normandie, That's All, Brother, försvann efter kriget, men hittades på en skrotupplag årtionden senare. Den här filmen följer dess otroliga restaurering och det ambitiösa uppdraget att återigen flyga över Normandie inför 75-årsjubileet.