Battle of Britain 80: Allies at War
1940, när Storbritannien riskerade kollaps, kom räddningen från hela Europa. Denna dokumentär avslöjar historierna vi inte hört, de om de franska, tjeckiska och polska piloter som anslöt sig till striden, och visar hur dessa allierade hjältar var avgörande för segern.