Spökenas kväll med Kalle och knattarna
När Knattarna kommmer hem till Kalles i sina Halloweendräkter häller han vatten på dem och skrattar åt sitt eget skämt. Häxan Hazel ser det och beslutar sig för att hjälpa ungarna. Med trolleri saboterar hon för Kalle och ungarna får sitt godis till slut.