Kalle Anka på tapeten
Kalle Anka startar problem med ett bålgetingsbo när han trasslar in sig med ett bi som heter Spike, som försöker pollinera Kalles blommiga tapeter. När Kalle fångar Spike med tapetlim leder det till en sparringmatch mellan de två. Hela planen slår bakut när Spike lyckas fly och värvar en hel kupa full av sina bikompisar för att hjälpa till att hämnas.